
מאמרים
זה בדיוק מה שזה – קידום מכירות באינטרנט!
שלבים בתהליך קידום מכירות דיגיטלי
מדוע פרסום דיגיטלי שולט בזירה?
4 עובדות שיש לדעת אודות פרסום דיגיטלי
מה אתם יודעים על פרסום ביוטיוב?
טיפים שיעלו אתכם למסלול
מקדם אתרים
מקדם אתרים – אז מהו בעצם עושה?
ניהול מדיה חברתית
ניהול מדיה חברתית – מה נדרש?
חנות באינטרנט
נוכחות און ליין היא קריטית כדי לדחוף את העסק קדימה
מסחר באינטרנט
חברת קידום אתרים – איך לבחור את החברה שמתאימה לכם?
מהי חברה לקידום אתרים ואיך היא עובדת?
חברת קידום אתרים – איך לבחור את החברה שמתאימה לכם?
חברת קידום אתרים
חברת קידום אתרים – איך לבחור את החברה שמתאימה לכם?
חנות אינטרנטית – כל מה שצריך לדעת
כדי לבנות חנות אינטרנטית מוצלחת, ישנם מספר דברים שחשוב לקחת בחשבון
קידום אתרים באינטרנט
שיווק בסלולר הוא אסטרטגיית שיווק דיגיטלית רב ערוצית שמטרתה להגיע לקהל יעד בסמארטפונים
שיווק בסלולר
שיווק בסלולר הוא אסטרטגיית שיווק דיגיטלית רב ערוצית שמטרתה להגיע לקהל יעד בסמארטפונים
קידום עסקים בפייסבוק
עסקים בכל סדר גודל יכולים לנצל את הפלטפורמה השיווקית החזקה שפייסבוק הפכה להיות – אפילו בתקציב קטן.
פרסום באינטרנט לעסקים קטנים
פרסום באינטרנט לעסקים קטנים – מדוע עסקים קטנים זקוקים לפרסום מקוון
קידום אתר אורגני
האם האתר שלכם מדורג בעשרת התוצאות הראשונות של גוגל עבור מילות המפתח שלכם?
פרסום ושיווק באינטרנט
לכל עסק יש איזושהי נוכחות באינטרנט וכולם רוצים את אותו הדבר: להגיע למספר הגדול ביותר של אנשים
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט גדל מאוד בשנים האחרונות. מספרם העצום של עסקים המפרסמים את עצמם באופן דיגיטלי הולך וגדל
איך לקדם סרטון ביוטיוב
האם יש לכם ערוץ יוטיוב ואתם רוצים לדעת כיצד תוכלו להגדיל את מספר הצפיות בסרטונים שלכם?
מנהל שיווק דיגיטלי
מנהל שיווק אוסף את סך הנתונים ובהתאם בוחן היכן לפעול, כיצד לפעול, אלו מהלכים רצויים, אלו הוצאות נדרשות
מומחה לקידום אתרים
אתר חייב קידום בשביל לקדש את המטרה שלשמה הוא נועד – להגיע לכמה שיותר לקוחות
שיווק עסקים באינטרנט
מדוע חשוב שגם אתם, בעלי העסקים, תמשיכו לטפח את הנוכחות שלכם ברשת
מסחר אלקטרוני באינטרנט
4 יתרונות בולטים המזוהים עם מסחר אלקטרוני, לשיווק ומכירות מוצלחים באינטרנט
שירותי מסחר מקוון
עסקים רבים גילו שאם הם רוצים לקדם את המכירות, עליהם לפנות לזירה הדיגיטלית
יועץ קידום אתרים
כיום יותר מתמיד אנשים מבינים שעל מנת להגדיל את מחזור העסקאות הם חייבים נוכחות חכמה בזירה הדיגיטלית
קידום עסקים באינטרנט
בעולם שבו החוקים משתנים ומתעדכנים בקצב מסחרר חשוב לדעת כיצד להתנהל – הן מבחינת השגת היעדים והן מבחינה כלכלית.
הקמת חנות אינטרנטית
חנות אינטרנטית מסייעת להגדיל בצורה משמעותית את היקף המכירות ובו זמנית ממזערת מגוון הוצאות
פרסום בגוגל לעסקים
אם יש לכם עסק אתם רק צרכים לעזור לגוגל לנווט את קהל היעד ישירות לאתר העסקי
חברות פרסום באינטרנט
אז מהו תפקידן של חברות פרסום באינטרנט? להבטיח כי העסק שלכם יהיה בין אותם עסקים שנבחנים כאפשרות בעייני המשתמש (הלקוח).
פרסום אתר בגוגל
בעידן שבו בכל בית ישנו לפחות מחשב אחד, ולכל אדם בוגר יש סמרטפון, פרסום אתר בגוגל מסתמן כדבר הטבעי ביותר.
מסחר אלקטרוני-איך הסתדרנו בלי זה?
היקף המכירות באינטרנט, e-commerce, גדל משנה לשנה בקצב גבוה. סך ההזמנות גדל כמו גם העלות הממוצעת אותה משלם הקונה. זמינות האינטרנט, האפשרות לרכוש בכל רגע, המגוון העצום
איך לבנות דפי מכירה טובים למוצרים או לשירותים שלכם?
דף המכירה הינו המקום אליו נרצה להפנות את הגולשים לצורך ביצוע רכישה של מוצר או שירות. בעמוד המכירה נציג פרטים על המוצר או השירות מתוך כוונה להוביל את הגולשים לביצוע
איך עוזרים ללקוחות פוטנציאליים למצוא את המוצר או השירות שלכם?
המידע הרב הנמצא באינטרנט וריבוי המתחרים בתחומים השונים מחייבים אותנו להקים ולפעול במספר ערוצים כדי להרחיב את החשיפה למוצרים ולשירותים אותם נרצה למכור ולהביא
ליווי וייעוץ בפעילות האינטרנט לעסקים
כולנו, כאנשים פרטיים, משלבים פעילות במרחב הדיגיטלי בשגרת היום – גלישה באתרים, מענה למיילים, פעילות ברשתות החברתיות (מעורבות בפרסומים שונים, יצירת תוכן משלנו), חיפוש, קניות ועוד.
החיבור בין מכירות באינטרנט ורשתות חברתיות
פעם כשמוצר התקלקל היינו מבקרים בחנות במטרה לקנות מוצר חדש. היינו בודקים מספר דגמים, מתייעצים עם המוכר ורוכשים. בהחלטת הקנייה גם הסתמכנו ניסיון קודם שלנו בשימוש במכשיר, תפיסה על מותג מסוים, פרסום אליו נחשפנו וזמינות המוצר בחנות.
ניהול אתרי אינטרנט
ניהול אתר אינטרנט מחייב השקעה בהכנה ועריכת תכנים והזנתם לאתר, איתור תקלות, הכרת מקורות ההגעה, שיפור חווית הגלישה ועוד, אגב שימוש במגוון מערכות ניהול ותפעול.
שיווק דיגיטלי
פעילות שיווק דיגיטלי מדויקת תוביל ליצירת עניין בקרב הגולשים ובולטות מול הצעות מתחרים, תוביל את המתעניינים לנכס הדיגיטלי שלכם ותניע את היוזרים לבצע פעולה (קנייה, הורדת קבצים, השארת פרטים וכדומה).
אימייל מרקטינג – איך להקטין את שיעור הבקשות להסרה מרשימת התפוצה
ערוץ דוא”ל הינה מרכיב חשוב בפעילות השיווק באינטרנט. תכנון והפעלה מדויקת של פעילות אימייל מרקטינג תוביל לשיעור המרות גבוה.
לא משנה כמה נהיה זהירים בהגדרת מסעות הפרסום והפצת המיילים, עדין יהיו גולשים שיפעלו להפסקת קבלת הודעות הדוא”ל מכם. לא נוכל לעצור הסרות מרשימת תפוצה אבל נוכל להפחית את שיעור ביטול המנויים לקבלת המיילים.
כיצד להצליח ולהגדיל את הטראפיק לאתר האינטרנט שהקמת?
מדי יום עולים לאוויר אתרי אינטרנט מכל רחבי העולם, וכבר מיומו הראשון של האתר החדש נרצה לבלוט וליצור תנועת גולשים לאתר. זהו אתגר גדול וברוב המקרים גם התקציב לפעילות זו מוגבל.