חנות אינטרנטית – כל מה שצריך לדעת
חנות אינטרנטית – קניות ומכירות מקוונות הפכו לחלקים חשובים בחייהם של אנשים רבים. חנויות אינטרנטיות מאפשרות לאנשים לעשות קניות מהנוחות של בתיהם ומספקות מקום חדש ונוח יותר לקנייה כמעט של כל סוגי הסחורות והשירותים.
כדי לבנות חנות אינטרנטית מוצלחת, ישנם מספר דברים שחשוב לקחת בחשבון אשר יעזרו לכם לוודא שלקוחות ימשיכו לחזור לאתר שלכם. להלן ריכזנו רשימה של דברים שכל בעל חנות אינטרנטית צריך ליישם:
החנות האינטרנטית צריכה להיות מאובטחת
אתר מאובטח מועיל גם לכם וגם ללקוחות שלכם. עם מספר גדל והולך של אתרים שנפרצו ונתונים שנגנבים, אבטחה היא חלק משמעותי באתר שלכם שאתם לא יכולים לדלג עליו.
אישור SSL) Secure Sockets Layer ) הינו חיוני מכיוון שלא רק שהוא מאפשר חיבור מאובטח שניתן להעביר באמצעותו נתונים אישיים, אלא הוא גם מספק אימות כך שלקוחות ידעו שזה בטוח לבצע רכישות באתר שלכם.
HTTPS ) Hyper Text Transfer Protocol Secure) הוא תקן מוצפן לתקשורת לקוח אתר. על מנת ש- HTTP יהפוך ל- HTTPS, הנתונים נעטפים בחבילות SSL מאובטחות לפני שהם נשלחים ולאחר קבלת הנתונים.
בנוסף לאבטחת נתונים, HTTPS עשוי לשמש גם למטרות דירוג חיפוש. אם אתם משתמשים ב- HTTPS, תהיה לכם דחיפה קלה בדירוג על אתרים מתחרים שאינם משתמשים ב- HTTPS.
תוספי סחר אלקטרוני מקלים על הוספת תכונות לאתר שלכם
אם החלטתם להשתמש בוורדפרס כדי ליצור חנות אינטרנטית, ישנם מספר תוספים למסחר אלקטרוני הזמינים שיסייעו לכם ליצור את החנות המקוונת שלך. התוספים המובילים למסחר אלקטרוני כוללים את .WooCommerce, Shopify, Shopp .
קידום אתרים מושך תנועה אורגנית לחנות האינטרנטית שלכם
אם ברצונכם שלקוחות פוטנציאליים יראו את המוצרים שלכם לפני המתחרים, ייעול דפי האתר שלכם יעזור בניסיון להיות בדף הראשון של תוצאות החיפוש.
בצעו מחקר מילות מפתח כדי לקבל את הביטויים שלקוחות פוטנציאליים משתמשים בהן לרוב כדי למצוא את המוצרים שאתם מציעים. מתכנן מילות המפתח של גוגל מועיל למדי בניהול מחקר מילות מפתח. לאחר מכן תוכלו להוסיף מילים רלוונטיות לשמות ותיאורי המוצרים שלכם.
כמו כן, תוכלו לשפר את הדירוג שלכם בעזרת כותרות עמודים טובות הכוללות מילות מפתח רלוונטיות. למרות שתיאורי מטא אינם משפרים את הדירוג, כדאי להוסיף תיאורי מטא שימושיים מכיוון שתיאור טוב יותר עשוי למשוך יותר קליקים. כמו כן, וודאו שכתובת האתר של המוצר משקפת את מילות המפתח הרלוונטיות.
מהירות האתר
אם האתר שלכם איטי, סביר להניח שלקוחות לא יחזרו לרכישה חוזרת אם ייקח יותר מדי זמן עד שהמוצר נטען. הם פשוט יבקרו באתר מתחרה שנטען הרבה יותר מהר. יש כמה דברים שאתם יכולים לעשות כדי להאיץ את החנות האינטרנטית שלכם, כולל שמירה במטמון ושימוש בטכנולוגיית זיכרון לדברים מסוימים במקום לגשת כל הזמן למסד הנתונים. אתם יכולים גם להשתמש בשרתי אירוח מהירים כדי לעמוד בדרישות התעבורה. מהירות האתר היא גם שיקול חשוב של קידום אתרים.
קופת אורחים
23% מהקונים נוטשים את סל הקניות שלהם אם הם נאלצים להירשם לחשבון. חלק מהלקוחות לא ירצו ליצור חשבון מכיוון שהם עשויים להיות מוגבלים בזמן ועל כן מומלץ שתיצרו תהליך עסקה חלק ומהיר. לאחר שהם מסיימים את התשלום שלהם, אתם יכולים לשאול אותם אם הם רוצים ליצור חשבון.
חיפוש באתר
השתמשו בפונקציונליות החיפוש כדי לאפשר למשתמשים לחפש מוצרים עם היכולת לסנן מוצרים באמצעות מגוון אפשרויות (אם רלוונטיות).
הצגת מידע מועיל
התייחסו לדאגות פוטנציאליות שעשויות להיות ללקוחות לפני רכישת המוצרים שלך על ידי הצגת מידע שעשוי להיות להם חששות או שאילתות לגביו. זה יכול לכלול אפשרויות משלוח והאם מוצעות החזרות בחינם.
אופטימיזציה לנייד
כמעט 60% ממכירות המסחר האלקטרוני מתרחשות באמצעות מובייל כיוון שיש מספר גדל והולך של משתמשים שעושים כעת קניות באינטרנט באמצעות הטלפונים החכמים שלהם וסביר להניח שמגמה זו תגדל. זו הסיבה שאופטימיזציה של האתר שלכם לנייד היא חובה.
ביקורות והמלצות שנוצרו על ידי משתמשים
השתמשו בהוכחות חברתיות עם ביקורות משתמשים והמלצות. אם לקוח פוטנציאלי קורא ביקורות של לקוחות אחרים, סביר יותר שהוא ירכוש את המוצר.