מקדם אתרים
מותגים ועסקים רבים יודעים (או חשוב מאוד שהם יידעו) שהם זקוקים לקידום אתרים עבור קידום העסק, המוצר והשירותים שהם מספקים. עם זאת, לא כולם יודעים בעצם מהו למעשה מקדם אתרים? מה הוא בעצם עושה? מהם היתרונות שבשכירת מקדם אתרים עבור העסק שלכם?
על שאלות אלו ואחרות ננסה לענות במאמר זה.
מקדם אתרים – אז מהו בעצם עושה?
כל חיפוש שמישהו מבצע בגוגל תלוי במילות מפתח. מילות מפתח משמשות לקביעת התוכן המתאים ביותר לחקירת חיפוש על סמך המילים שהוזנו בשדה החיפוש. גוגל משתמשת בטכניקות חיפוש רבות ושונות כדי למצוא את המידע הטוב ביותר האפשרי. ככל שהמקור טוב יותר, כך הוא יופיע בדירוג גבוה יותר.
קשה להשיג את המקום העליון הנחשק מכיוון שגוגל משתמשת ברשימת אלגוריתמים משתנה כדי למצוא את התוצאות הטובות ביותר להראות למשתמשים שלהם. בתחום ה- SEO, תוכן הוא המלך. מכיוון שתוכן הפך למוקד של הרובוטים לסריקה של גוגל לקביעת הערך של האתר שלכם כנגד שאלות של משתמשים. מקדם אתרים יזהה איזה תוכן יביא תנועה לאתר שלכם כדי להמשיך ולהעביר תנועת משתמשים. הוא גם יציע הצעות לשיפורים ביצירת תוכן נוסף בהתאם לצרכי קהלי היעד שלכם. הוא יבצע אופטימיזציה למילות המפתח בהן הסיכוי הגבוה ביותר שהאתר שלכם יימצא. ככל שהאופטימיזציה טובה יותר, כך הדירוג גבוה יותר. איש המקצוע מפתח ומנהל קמפיינים יעילים, כמו גם מייעל את אתר החברה, דפי המדיה החברתית ומאמצי תוכן אחרים.
מה עוד עושה מקדם האתרים שלכם?
קידום אתרים מסייע לאחד את כל צורות התנועה; אורגני, הפניה, ישירה וחברתית. מקדם אתרים נשאר מעודכן עם המותג והנוכחות באתר שלכם, יציע ייעוץ ויעזור לכם ליצור תוכן אינטראקטיבי ניתן לשיתוף שימשוך משתמשים לאתר שלכם וישמור עליהם זמן רב ככל האפשר.
מקדם אתרים יעזור לכם גם לפתח אסטרטגיות של חוויית משתמש, מכיוון שכל אנשי קידום האתרים המובילים יודעים כי תנועה לאתר אינה אלא חלק זעיר באופן בו גוגל מדרג את האתר שלכם. יצירת מסע משתמש רחב וקולח תפתה את המשתמשים שלכם להפעיל אירועים, להפעיל יעדים, לבלות בכל עמוד ובעיקר לחזור.
המשימות הכוללות של חברה לקידום אתרים כוללות:
מדיה חברתית ואופטימיזציה של תוכן
ניהול תוכן אתר
בנייה וטיפוח קהילה מקוונת
משא ומתן על קישורים נכנסים
אסטרטגיית SEO
ארגון ותכנון קמפיינים
ניטור אתרים וניתוח משתמשים
מחקר מילות מפתח
ניתוח שוק
באילו טכניקות משתמשים מקדמי אתרים?
מחקר ויישום מילות מפתח
יצירת תוכן
תמיכה טכנית של Backend
מעקב אחר יעדים ואירועים
מחקר על חוויית משתמש
בניית קישורים ומחקר
באילו כלים משתמשים מקדמי אתרים?
כלים למדדי תנועה (למשל, Google Analytics)
כלי מהירות טעינת העמודים
כלים לדירוג העמודים
כלים לתכנון מילות מפתח
כלי ניטור מגמות
כלי סריקת אתרים
ועוד…!