איך עוזרים ללקוחות פוטנציאליים למצוא את המוצר או השירות שלכם?
המידע הרב הנמצא באינטרנט וריבוי המתחרים בתחומים השונים מחייבים אותנו להקים ולפעול במספר ערוצים כדי להרחיב את החשיפה למוצרים ולשירותים אותם נרצה למכור ולהביא תנועת גולשים לעמוד המוצר.
ערוצי פעילות:
אתר מסחר אלקטרוני של החברה
פה יוצגו מגוון המוצרים או השירותים. עבור כל שירות או מוצר נפעיל דף מכירה ייעודי ובו נציג מידע ברור בשפה פשוטה, תמונות וסרטוני וידיאו באיכות גבוהה ובקונטקסט המתאים, קריאה לפעולה (להניע את הלקוח הפוטנציאלי לבצע הזמנה) ודרוג גולשים.
למאמר איך לבנות דפי מכירה טובים למוצרים או לשירותים שלכם?
מכירה בזירות סחר נוספות
כדאי לפתוח חשבונות ולהציג את המוצרים במספר אתרי מכירות בארץ ובחו"ל.
בישראל אפשר למכור באתרי הסחהאלקטרוני השונים דוגמאת וואלה! שופס אולסייל ואחרים ואתרי סחר מתמחים דוגמת מרמלדה מרקט וסלונה (אופנה, יוצרים, מוצרים לנשים) ודרך אתרי הקופונים – buy2, גרופון, באליגם ונוספים. זירות מסחר בין לאומיות – ebay , amazon , etsy ונוספים.
הפעילות דרך חלק מהאתרים מחייבת חתימה על חוזה וכרוכה בעלויות הקמה, שיווק ופרסום, השתתפות במבצעי מכירות ועמלות על מכירות שבוצעו (בהתאם לאתר בו תבחרו לפעול).
קידום במנועי חיפוש
אפשרות לבצע קידום במנועי החיפוש ולהפנות גולשים למוצרים או תחום ספציפיים.
פעילות באתרי השוואות מחירים
הצגת מוצרים בקטגוריות השונות. גולש מתעניין יראה את המוצר לצד מוצרים של המתחרים ויוכל לבחור ולהקליק על המוצר ולהיכנס לעמוד המכירה באתר. אתרים דוגמת זאפ, כמה nextag , shopping com ועוד.
מדיות חברתיות
במדיות השונות נוכל להציג תמונות מוצרים ותוכן רלוונטי ולהפנות את העוקבים לדפי המכירות. בפייסבוק ניתן לשלב את אתר הסחר האלקטרוני ולהציג כפתור "לקנייה". אפשר לחשוף את המוצרים והשירותים בבלוגים, קבוצות ופורומים וסרטוני וידאו.
דיוור ישיר, ניוזלטר
חיזוק ושימור הקשר עם לקוחות האתר ועם גולשים שהתעניינו ואישרו קבלת מיילים. נוכל להציג מגוון מבצעים ומוצרים ולהפנות לדפי המכירה לביצוע רכישה.