איך לקדם סרטון ביוטיוב

האם יש לכם ערוץ יוטיוב ואתם רוצים לדעת כיצד תוכלו להגדיל את מספר הצפיות בסרטונים שלכם? תוהים איך לקדם סרטון ביוטיוב בצורה המקצועית ביותר?

העובדה היא שזה לא משנה כמה זמן אתם משקיעים ביצירת הסרטונים שלכם; אם אינכם משווקים ומקדמים את הסרטונים באופן מיטבי, רוב הקהל שלכם לעולם לא יראה את עבודתכם. להלן מספר טיפים מוכחים שיעזרו לכם לקדם את הסרטונים שלכם:

1. כתבו כותרות מרתקות
כותרות מהוות חלק משמעותי כשמדובר בקידום סרטונים ביוטיוב. זהו אחד הדברים הראשונים שהגולש רואה ועל כן חשוב לכתוב כותרות שיתפסו את תשומת לב הקהל שלכם .
כותרות שעובדות היטב הן : כותרות מבוססות שאלות, כותרות המציינות רשימות של "הטוב ביותר" וכותרות "כיצד לבצע".
מבחינת הפרטים, מומלץ שהכותרות יהיו בין 41 ל -70 תווים.

2. התאימו אישית את התמונות הממוזערות
אחת הטקטיקות הפשוטות אך היעילות לקידום הסרטונים שלכם היא יצירת תמונות ממוזערות מותאמות אישית.
בנוסף לכותרת, תמונת הסרטון היא גם הדבר הראשון בו נתקל הגולש ולכן גם כאi עליכם לתפוס את תשומת ליבו.
כברירת מחדל, יוטיוב משתמשת בצילום מסך של כל סרטון ומשתמשת בו לצורך התמונה הממוזערת. הבעיה היא שמדובר לרוב בתמונות מטושטשות או כאלו שלא תואמות את המסר העיקרי של הסרטון.

יצירת תמונות ממוזערות בעצמכם לא רק גורמת לסרטונים שלכם להראות מושכים יותר, אלא זה גם מסמן תחושה מסוימת של מקצועיות.
כללי אצבע ליצירת תמונות טובות הן תמונות איכותיות, ממוקדות וברורות וכן הוספת כותרת בולטת לעין שמתארת היטב את נושא הסרטון.

3. התמקדו ב-SEO
הנה חומר למחשבה: סרטוני יוטיוב מופיעים בכ -70% מתוצאות החיפוש המובילות בגוגל ויוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם כשלעצמו. בדיוק כמו שאנשים מחפשים מוצרים וזקוקים למידע מגוגל, הדבר נכון גם ביוטיוב.
למעשה, תוצאות יוטיוב לפעמים מופיעות אפילו לפני פוסטים או אתרי אינטרנט בבלוגים מסורתיים.
כדי למצות את מירב קידום הסרטונים שלכם, חשבו עליהם כמו על כל תוכן אחר שצריך לבצע לו אופטימיזציה מבחינת מילות מפתח, תגים וכן הלאה. בדיוק כמו שעושים  בקידום במנועי חיפוש

● הכניסו מילות מפתח רצויות בכותרות וכן בתיאורים.
● ציינו מילות מפתח בתוך הסרטון.
● השתמשו בקטגוריות כדי לעזור ל- YouTube להבין טוב יותר למי להציג את הסרטונים שלכם.
● בנוסף לקטגוריות, הוסיפו גם תגים כדי לתת ליוטיוב הקשר טוב יותר לגבי התוכן שלכם. אתם יכולים להשתמש בלא מעט תגים, אז הוסיפו כמה שאתם יכולים לחשוב עליהם.

4. הבינו מה הקהל שלכם מחפש
בכל סוג של תוכן שאתם מייצרים, אתם רוצה לוודא שהוא תואם למה שהקהל שלכם רוצה. בין אם אתם כותבים פוסט בבלוג או יוצרים סרטון, זה חשוב שתכירו את את קהל היעד שלכם ואיזה סוג תוכן הם רוצים לראות ממכם.
אם אתם רק מתחילים לקדם את ערוץ YouTube שלכם, בדקו את המתחרים שלכם – אילו מהסרטונים שלהם מקבלים הכי הרבה צפיות ומעורבות. מלבד מחקר מילות מפתח, זה יכול לספק לכם תובנות רבות לגבי אילו נושאים הקהל שלכם אוהב ואיזה סגנון סרטונים הם מעדיפים.

פיתרון נוסף הוא לבחון את האנליטיקס שלכם ביוטיוב.
YouTube מספקים מידע מפורט לגבי הדמוגרפיה של הקהל שלכם, מיקום, מעורבות ונתונים סטטיסטיים מועילים אחרים.