כיצד להצליח ולהגדיל את הטראפיק לאתר האינטרנט שהקמת?

מדי יום עולים לאוויר אתרי אינטרנט מכל רחבי העולם, וכבר מיומו הראשון של האתר החדש נרצה לבלוט וליצור תנועת גולשים לאתר. זהו אתגר גדול וברוב המקרים גם התקציב לפעילות זו מוגבל.

לא מספיק ליצור מבנה מדויק לאתר האינטרנט, כזה שיאפשר ניווט נוח וקל וחווית משתמש טובה. נידרש לטרגט את קבוצות קהלי היעד ולהניע אותם לבקר באתר

הנה מספר טיפים מעשיים שיכולים לעזור לך להגדיל את הטראפיק לאתר כבר בשנה הראשונה.

יצירת תוכן באיכות גבוהה

ללא תוכן מתאים, אין סיכוי שהגולשים יבקרו באתר. באופן טבעי, רק תוכן רלוונטי ואיכותי יכול למשוך מבקרים ולשמור על תשומת לבם. בהתאם צריך ללמוד ולחקור את קהלי היעד שלך, ולהבין את הצרכים ואת נקודות הכאב שלהם.

לאחר מכן נגבש אסטרטגיית תוכן מתאימה, וניצור תכנים רלוונטיים שיעניינו את קהל הגולשים ויגרמו להם לחזור.

בנוסף לתשומת הלב של הגולשים באתר, תוכן טוב חיוני כשמדובר באלגוריתמים של Google שם מוודאים שרק התוכן הרלוונטי ביותר יופיע בין תוצאות החיפוש המובילות.

אסטרטגית SEO

תכנים משכנעים ורלוונטיים לא יעזרו אם הגולשים לא יוכלו למצוא ולהגיע אליהם. בהתאם חובה לקבוע אסטרטגית SEO יעילה אשר תציג את אתר האינטרנט שלך לעיני הגולשים – לקוחות פוטנציאליים וקיימים.

חשוב לזכור כי אופטימיזציה של האתר עבור מנועי חיפוש הינה עבודה מתמשכת וכי תוצאות יגיעו לאחר תקופת זמן.

בניית סמכות מקוונת

אם את/ה מומחה/ית בתחום מסוים, הכרחי להראות זאת ולהשתמש בידע ובניסיון שלך כדי לעזור לגולשים ולהדריך אותם. ניתן לעשות זאת ע"י אירוח webinars שונים, הצגת אירועים וכנסים בתעשייה וכנסים, מתן מענה על שאלות שונות בתחום הפעילות שלך, הצגת לקוחות ו- case study, תקנים, מדיה חברתית ועוד. בדרך זו תוכל/י לבנות את הסמכות המקוונת שלך, לגרום לגולשים לסמוך עליך ולהכיר את הפעילות וסביר שיכנסו לבקר באתר האינטרנט שלך כאשר ירצו לקבל מידע.

חיבור למשפיע

שיתוף פעולה עם גורם משפיע, influencer, יסייע בקידום האתר שלך. אחרי שהאתר/ הבלוג מכיל תוכן איכותי תוכל/י ליצור קשר עם משפיענים מתחום הפעילות שלך להציע להם לכתוב פוסט או מאמר אורח. שיתוף פעולה כזה ייצור חשיפה גבוה לתוכן ולאתר

שלך מצד גולשים העוקבים אחרי המשפיען שיתכן וכלל לא הכירו אותך לפני כן.
בנוסף, כדאי גם להציג התוכן של המשפיע בערוצי המדיה החברתית שלך ולהגביר את החשיפה

פעילות בערוצי המדיה החברתית

על פי הנתונים האחרונים, ישנם מעל ל -3 מיליארד גולשים פעילים במדיה חברתית. בהתאם תוכל/י להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולהציג בפניהם המסר השיווקי שלך.

בפעילות זו נדרש לדעת ולהבין את קהלי היעד שלך ולבחור את ערוץ הפעילות הנכון בו הם פעילים. הכרחי לעדכן באופן שוטף את הפרופיל שלך זה ולהציג עצות ומיידע רלוונטיים, כמו גם תוכן מהבלוג שלך. להתחבר עם אנשי מקצוע אחרים מתחום הפעילות שלך ומתחומים משיקים, להציג את הפעילות ולחבר בין המכירות באתר והרשתות החברתיות. עבודה מסודרת תיצור עניין בקרב הגולשים ותנועה איכותית לאתר שלך.

חשיפת האתר והגדלת תנועת הגולשים אליו כוללת מגוון פעולות אותם נדרש לבצע באופן רצוף, ללמוד ולהכיר את התחומים, לנהל את אתר האינטרנט, ולשפר באופן קבוע את התוצאות.