שיווק דיגיטלי
שיווק דיגיטלי באינטרנט הינו שימוש במדיה הדיגיטלית לקידום מוצר / שירות / מותג או עסק.
פעילות שיווק דיגיטלי מדויקת תוביל ליצירת עניין בקרב הגולשים ובולטות מול הצעות מתחרים, תוביל את המתעניינים לנכס הדיגיטלי שלכם ותניע את היוזרים לבצע פעולה (קנייה, הורדת קבצים, השארת פרטים וכדומה).
השיווק באינטרנט הינו תהליך מתמשך, הניתן למדידה, הכולל מספר מרכיבים אותם נרצה לדייק להשגת תוצאות:
מטרת הפעילות וקביעת יעדים – מה נרצה להשיג
המוצר או השירות שאנו מציעים, ולמה יעדיפו אותו לעומת הצעות של המתחרים
קהל היעד
בחירת כלים שיווקיים ליצירת מעורבות גולשים (התאמה לפעילות המבוקשת) – אתר, דף נחיתה, מדיה חברתית, מייל, באנר, בלוג, קידום
קביעת דרכי הפעולה
קביעת דרכי הפעולה – יצירת דיון (מאמר ופוסט, תגובה לפרסומים, פעילות בקבוצות, הפעלת בלוג), הגדלת החשיפה ומיתוג העסק, הנעה לפעולה (נרשמים, קניות, השתתפות באירוע ועוד) או שיווק חוזר לקהל שכבר "פגשנו" – Remarketing
יצירת פעילות, מדידת התוצאות וביצוע עדכונים
הגדרה ברורה של כל מרכיב בתהליך נכון של שיווק דיגיטלי תוביל אותנו לבחירת מדויקת של הערוצים והפלטפורמות בהם נפעל, תכתיב את אופי וסגנון המסר (הקריאייטיב) ואת התקציב. בהתאם גם נוכל לפנות במקביל לקהלים שונים, עם מסרים שונים.
מרכיב חשוב בעבודת שיווק באינטרנט הינו יצירת דו שיח עם הגולשים, מענה לפניות ולצרכים שלהם והנעה לפעולה ליצירת אינטראקציה כל שהיא. במסגרת הפעילות נקפיד על מספר נושאים:
עקביות
עבודה במתכונת תכנים מסודרת תגרום לגולשים לחזור מתוך ציפייה לתכנים מעניינים
מענה מהיר לפניות הגולשים
בניית קהילה ויצירת אמון
בידול של העסק
תוכן ייחודי שלכם
יצירת קישורים והפניות בין הנכסים הדיגיטליים
בדיקת פעילות מתחרים, כיצד הם משווקים את המוצר או השירות שלהם, אילו דגשים מציגים ומה החולשות שלהם
אפשרויות קידום הפעילות
קהל הלקוחות שלכם כבר נמצא באינטרנט. פעילות שיווק אינטרנטי מדויקת תיצור עניין בקרב הגולשים ותוביל להתעניינות במוצר, השירות או המותג.
10 היתרונות המובילים של שיווק דיגיטלי:
טווח הגעה רחב יותר: שיווק דיגיטלי מאפשר לעסקים להגיע לקהל רחב יותר משיטות שיווק מסורתיות. עם פלטפורמות מדיה חברתית, מנועי חיפוש ושיווק בדוא"ל, עסקים יכולים להגיע ללקוחות מכל רחבי העולם.
חסכוני: שיווק ברשת הוא בדרך כלל חסכוני יותר משיטות שיווק מסורתיות. עם היכולת למקד לקהלים ספציפיים ולעקוב אחר ביצועי מסע הפרסום, עסקים יכולים לייעל את מאמצי השיווק שלהם כדי לקבל את ההחזר הטוב ביותר על ההשקעה.
פרסום ממוקד: שיווק אונליין מאפשר לעסקים למקד לקהלים ספציפיים על סמך נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין והתנהגויות. זה מבטיח שעסקים מגיעים לאנשים הנכונים עם המסר הנכון בזמן הנכון.
תוצאות מדידות: שיווק דיגיטלי מספק לעסקים תוצאות מדידות. עם כלים כמו Google Analytics, עסקים יכולים לעקוב אחר תנועת האתר, שיעורי ההמרה וביצועי מסע הפרסום בזמן אמת.
הגברת המודעות למותג: השיווק הדיגיטלי יכול לעזור לעסקים להגביר את המודעות והחשיפה למותג שלהם על ידי יצירת תוכן מרתק והגעה לקהל רחב יותר.
מעורבות לקוחות טובה יותר: שיווק דיגיטלי מאפשר לעסקים לתקשר עם לקוחות בזמן אמת באמצעות מדיה חברתית וצ'טבוטים. זה משפר את חווית הלקוח ומגביר את נאמנות הלקוחות.
מיקוד משופר ללקוחות: עסקים יכולים למקד ללקוחות ספציפיים על סמך האינטראקציות שעברו עם המותג. זה מאפשר לבצע קמפיינים שיווקיים מותאמים אישית המושכים את צומת לב הלקוחות ומשפרים את שימור הלקוחות.
גישה לנתוני לקוחות: שיווק אינטרנטי מספק לעסקים גישה לנתונים יקרי ערך, כגון נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין והתנהגויות. ניתן להשתמש בנתונים אלו כדי לייעל קמפיינים שיווקיים ולשפר מיקוד לקוחות.
יתרון תחרותי: השיווק מספק לעסקים יתרון תחרותי בכך שהוא מאפשר להם להקדים את המתחרים. עם היכולת לעקוב אחר ביצועי הקמפיין ולבצע אופטימיזציה של מאמצי השיווק.
גמישות: עם היכולת לבצע שינויים במהירות בקמפיינים על סמך נתונים בזמן אמת, עסקים יכולים להסתגל לתנאי השוק המשתנים.
צוות NETAG המתמחה בבנייה וניהול נוכחות דיגיטלית של עסקים באינטרנט יוביל, יחד אתכם, את פעילות השיווק הדיגיטלי ויאפשר ללקוחות פוטנציאליים למצוא את המוצר או השירות שלכם.