קידום אתר אורגני
קידום אתר אורגני – האם האתר שלכם מדורג בעשרת התוצאות הראשונות של גוגל עבור מילות המפתח שלכם?
מחקר שבחן את תחום ה-SEO מצא כי 75% מהמחפשים לעולם אינם עוברים את הדף הראשון של תוצאות החיפוש. המשמעות היא שזה קריטי להעריך את מאמצי הקידום האורגני שלכם ולעבוד על אסטרטגיות מעודכנות ומתקדמות בתחום.
מהו קידום אתרים אורגני?
בכל פעם שאתם מחפשים משהו בגוגל, האלגוריתם של גוגל פועל לבחירת סיפורים ופוסטים שיענו על שאלתכם. בדרך זו, כאשר מישהו מחפש בגוגל משהו שמתאים לאתר או לבלוג שלכם, הוא לא יצטרך לחפש במספר רב של עמודי תוצאות ויוכל להגיע במהירות לתוכן שהוא מחפש
רשימת הבדיקה שלכם לקידום אתרים: 5 שלבים לייעול האתר שלכם
1- מהירות אתר
יש המון סיבות מדוע אתם רוצים שהאתר שלכם יפעל מהר ככל האפשר. משתמשי האינטרנט הינם חסרי סבלנות והם עלולים לעזוב את האתר שלכם – אולי לנצח – אם הטעינה נמשכת מעל לשתי שניות. יחד עם זאת, שיפור מהירות האתר יכול להוביל לעלייה בהמרות, הורדות וצפיות.
2- עקבו אחר התחרות שלכם
לפקוח עין על התחרות שלכם היא דרך שימושית למצוא אסטרטגיות קידום אתר אורגני. על ידי הסתכלות על נתוני אתרים תחרותיים כדוגמת סוגי תוכן, קישורים נכנסים או לוחות זמנים לפרסום תוכלו להבין טוב יותר כיצד להגביר את המעורבות באתר שלכם.
3- עדכנו מחקר מילות מפתח
מציאת, ניתוח ושימוש במילות מפתח רלוונטיות הוא חלק מכריע באסטרטגיית SEO יעילה. מילות מפתח הן דרך נהדרת להגיע ליותר אנשים עם התוכן שלכם, ולכן חשוב להשתמש במילים המתאימות לענף שלכם. כמו כן, מחקר של מילות מפתח יכול לעזור לכם לגלות מגמות חדשות, נישות ורעיונות תוכן.
4- בצעו אופטימיזציה לתמונות שלכם
לתמונות תפקיד מכריע בשיפור חווית המשתמש של המבקרים באתר שלכם. כאשר משתמשים בהם בצורה נכונה, תמונות יכולות לתרום לקידום הכללי של האתר שלכם ולהגביר את התנועה האורגנית. הוספת אלט טקסט לתמונות שלכם משפר את הנגישות לאינטרנט ומסייע לדפדפנים להבין טוב יותר את התמונות באתר שלכם.
5- מדדו את ביצועי הערוץ
מדדו את ביצועי האתר שלכם. עיינו בדפים בהם יש שינויים תנועתיים חיוביים ושליליים הגדולים ביותר ונסו לזהות מדוע יתכן שחלו שינויים אלה. זה יכול להיות כרוך בבחינת תעבורת הפניות, תנועה חברתית, תנועה ישירה ומספר מילות המפתח שהאתר שלכם מדורג עבורן.
זה מרתון, לא ספרינט
קידום אתר אורגני הינו השקעה לטווח הארוך אך על ידי ביצוע הטיפים והתהליכים שנדונו לעיל באופן קבוע, ניתן לנהל להגביר את החשיפה הכוללת של האתר שלכם ואת יכולתו לדירוג גבוה בתוצאות החיפוש.
כאשר מבוצע כראוי, קידום במנועי חיפוש יכול להשפיע באופן ניכר על התנועה, חוויית המשתמש, יצירת לידים, מודעות למותג ומכירות של האתר שלכם.