שירותי מסחר מקוון

יוצאים לדרך – שירותי מסחר מקוון

עוד מלפני עידן הקורונה המגמה פנתה לעולם הדיגיטלי. עסקים רבים גילו שאם הם רוצים לקדם את המכירות, עליהם לפנות לזירה הדיגיטלית, זו שמושכת תנועה ערה ושמסייעת למקד את השיווק, ואילו כיום כאשר אנשים מקשרים בין יציאה מהבית לעטיית מסכה, הרבה יותר מעדיפים לסגור את הפינה באמצעות רכישה מקוונת, ועל כן רק נותר להבין כיצד עושים זאת נכון, ופה נייעץ לכם מהיכן מתחילים, באלו נקודות עוצרים וכיצד ממשיכים לאחר שמתניעים.

א’ ב’ – בניית אתר

גם אם העסק פועל מעולה באינסטגרם או ביוטיוב, אתר אתם בטוח חייבים, פשוט כי מדובר בעוגן ובו זמנית בכרטיס ביקור. מכאן שתמיד טוב שיש אתר שמספק ללקוח פרטים משלימים, שמעדכן במבצעים, שמאפשר ליצור קשר, שמאפשר לרכוש דרכו ושמעניק ערך מוסף, קרי הדרכות, טיפים והסברים. הקמתם אתר? נהדר, עתה רק צריך לוודא שהוא עושה את העבודה! שנרחיב? הכרחי לוודא שהתיאור של עמודי המוצר רלוונטיים ולא מיגעים, שמשקיעים בחקר מילות המפתח שמופיעות באתר, שהתמונות מושכות תשומת לב, שהממשק אינטואיטיבי, שקיימים משפטי הנעה לפעולה ושתהליך סגירת העסקה ידידותי למשתמש. מה עוד? חובה לקדם את האתר – באופן אורגני או ממומן.

3 טיפים בחינם

  1. אתר רספונסיבי תמיד מהותי לוודא שהאתר רספונסיבי – מותאם עבור סך המכשירים הדיגיטליים. שנרחיב? ראוי לוודא שהאלמנטים הייעודיים לחיצים, שקנה המידה הגיוני, שהממשקים מאפשרים דפדוף נוח ושנעשה שימוש מרובה באינפוגרפיקות ובתמונות.
  2. התמקדות ברשת החברתית הרלוונטית ביותר – אין לצפות שתהיו פעילים גם ביוטיוב ובפייסבוק וגם באינסטגרם ובפינטרסט, ועל כן חשוב לאפיין את קהל היעד ואת המוצר/שירות שמבקשים לשווק, ובהתאם לבחור את הזירה המתאימה ביותר. בחרתם? עתה הכרחי ללמוד לעומק מהם החוקים, החוזקות, הכלים הייחודיים והטריקים השיווקיים שמאפיינים כל רשת חברתית.
  3. ביחרו במסלול העוקף – חשוב להבין שהלקוחות של היום מאוד שונים מאלו של לפני עשור. כיום המבחר הרבה יותר גדול, מכל עבר קופצת פרסומת והלקוח הרבה יותר מפונק ומנגד הרבה פחות סבלני. מכאן שאין לדחוף פרסומות, אלא החכמה היא לגרום ללקוח לחפש אתכם, ולו באמצעות הענקת ערך מוסף.

הצעד הראשון!

מבקשים לצאת לדרך? הצעד הראשון הוא למצוא חברת פרסום באינטרנט שבקיאה בתחום – משרד שיסייע להתחיל ולאחר מכן יאפשר לכם להמשיך בכוחות עצמכם, אחרת ניתן להוציא משאבים רבים מבלי לראות תוצאות, כי לעיתים הכוונה מקצועית והקשבה עניינית זה כל מה שצריך עבור נקודת הפתיחה. בהצלחה!