שיווק עסקים באינטרנט

שיווק עסקים באינטרנט – גם בתקופות משבר

על בסיס יומי, מדווחים במהדורות החדשות על הקשיים של עסקים במציאות הנוכחית. המשבר הבריאותי-כלכלי אמנם שינה את חוקי המשחק, אך אין זה אומר שלא תוכלו להחזיק בידכם קלפים חזקים. שוב ושוב נשאלת השאלה והיא האם כדאי להשקיע (קל וחומר שבימים כאלו של חוסר ודאות) בקידום ושיווק באינטרנט. התשובה? חד משמעית, כן!

הרגלי הצריכה אולי השתנו וימשיכו להשתנות, אך הישראלים ממשיכים לקנות. ולמרות זאת, הנטייה הטבעית של בעלי עסקים שלא יודעים מה יוליד יום היא לנסות ולצמצם הוצאות. בעת שאתם מצמצמים את תקציבי הפרסום שלכם בצורה דרסטית או משהים לחלוטין את השיווק בדיגיטל, אתם מפנים את הבמה למתחרים שלכם.

מדוע חשוב שגם אתם, בעלי העסקים, תמשיכו לטפח את הנוכחות שלכם ברשת עם שיווק באינטרנט?

  • העובדה היא שגם בתקופות של משברים, עסקים ממשיכים לעבוד
  • אתר מקודם הוא אתר שיכול לייצר לכם לידים ועסקאות
  • קידום האתר חיוני לשמירת התוצאות האורגניות שכבר השגתם
  • כשהמתחרים משהים את הפרסום, לכם יש הזדמנות לבלוט
  • חשוב: שיווק עסקים באינטרנט מומלץ גם לחנויות פיסיות וגם לחנויות אונליין

 

“אני בסך הכל רוצה להפסיק את שיווק האתר לשלושה חודשים”

לא אחת נאמר כי “האינטרנט זוכר”, וזה נכון. מה שחשוב לדעת הוא שהאינטרנט זוכר גם את מה שקורה בו אך גם את מה שלא. במילים אחרות? כשאתם בוחרים בנתיב של הפסקה או השהייה של שיווק עסקים באינטרנט, אתם פוגעים בכל מאמצי השיווק ובתוצאות היפות אליהן הגעתם. לדוגמא: במידה והאתר שלכם נמצא כעת בעמוד הראשון בגוגל, השהיית הקידום עלולה לגרום לצניחה בדירוג.

חשוב לדעת: אסטרטגיה של שיווק עסקים באינטרנט נשענת גם על תחזוקה. בלעדיה, יהיה קשה עד בלתי אפשרי לשמר את התוצאות וההצלחה.

השילוש הקדוש בשיווק עסקים באינטרנט:

  • הגדירו מראש את תקציב הפרסום. כשישנו תקציב מוגדר גם ישנם גבולות מוגדרים: היכן כדאי להשקיע, אילו נתיבי פרסום כדאיים וגם ניתן ליצור מולכם תיאום ציפיות מלא (אילו תוצאות תוכלו “לקנות” עם התקציב שלכם). התקציב כמובן דינמי ויהיה ניתן להגדיל ולהקטין אותו בהתאם להעדפותיכם.
  • שילוב בין קידום ממומן PPC ובין קידום אורגני SEO, נמצא כיעיל ביותר לטווח הארוך.
  • תוצאות מצוינות משיגים עם מומחי קידום! אנחנו ב-NETAG נשמח להכיר אתכם ולקדם אתכם!

“האתר שלי באוויר כבר שנתיים אך מעולם לא קידמתי אותו. מאוחר מדי?”

ישנם לא מעט בעלי עסקים שהשקיעו בהקמת אתר מפואר, אך הוא שימש אותם בעיקר ככרטיס ביקור דיגיטלי. לבסוף, הם הגיעו להבנה כי בזמן שהם לא השקיעו כלל בשיווק דיגיטלי, המתחרים הצליחו לאסוף יותר לידים ולסגור יותר עסקאות. אם גם אתם רוצים להשקיע כעת בקידום האתר שלכם, דעו כי לא מאוחר!

הצוות שלנו ב-NETAG מומחה לקידום בסביבת האינטרנט! שיווק העסק שלכם יכול להתחיל כבר עכשיו – 054-4450130