קידום עסקים בפייסבוק

קידום עסקים בפייסבוק

עסקים בכל סדר גודל יכולים לנצל את הפלטפורמה השיווקית החזקה שפייסבוק הפכה להיות – אפילו בתקציב קטן.

בניגוד לערוצי שיווק מסורתיים – טלוויזיה, רדיו, עיתונים – מודעות פייסבוק אינן דורשות תקציבים גדולים. יתרה מכך, תוכלו להתאים אישית בדיוק מי יהיה הקהל שלכם ומתי, במקום לבחור משבצת זמן ולקוות שתגיעו ללקוחות במהלך הפסקה בפרסומת.

עם חשבון עסקי בפייסבוק, אתם מגבירים את המודעות למותג שלכם על ידי הגדלת קהל העוקבים שלכם אפילו באופן יומיומי. אתם יכולים להעביר תעבורה ישירות לאתר שלכם עבור מוצר, שירות או קידום ספציפי. קמפיינים מסוג זה יכולים אפילו למקד לקהלים מקומיים, אזוריים, לאומיים או גלובליים.

אבל איך?

להלן מדריך שיעזור לכם להרגיש בנוח עם הדף העסקי שלכם בפייסבוק, הצגת מודעות ויצירת קהלים

  1. מצאו את קהל הפייסבוק שלכם

ראשית, הגדירו את הקהל בקמפיין המודעות שלכם. מה השיטה הטובה ביותר להגדרת הקהל שלכם? מיצאו את אישיות הקונה שלכם.

אם כבר יצרתם את פרסונות הקונים שלכם, תשתמשו בפרסום בפייסבוק כדי למקד את הפרסונות השונות הללו בזמן שהם נמצאים בשלבי המודעות וההתחשבות שלהם במסע הקנייה.

ליישור אישיות הקונים שלך עם קהלי הפרסום שלך בפייסבוק יש יתרונות רבים. ראשית, פייסבוק היא פלטפורמה אידיאלית להגברת המודעות למותג, המוצר והשירותים שלכם. שנית, פייסבוק היא פלטפורמה נהדרת ליצור ולקדם תוכן המסייע לאישיות הרוכשים שלכם.

מטרת הפרסום שלכם בפייסבוק צריכה להיות לחנך את אישיות הרוכשים שלכם ללמוד יותר על האופן שבו החברה שלכם יכולה לספק להם את הפתרון לבעיה שלהם, ולעזור להם לעבור את שלב ההתחשבות במסע הקונה.

  1. כתבו מודעה אפקטיבית

שני דברים חשובים ביותר למודעה יעילה: קריאייטיב המודעה וכותרת המודעה.

משתמש בפייסבוק יעשה לייק, ילחץ או ישתף מודעה רק אם היא תופסת את תשומת ליבו, והכותרת וקריאייטיב המודעה הם הדברים הראשונים שמשתמש מבחין בהם.

צרו שלוש גרסאות שונות או יותר של מודעה במסמך או בגיליון אלקטרוני לפני שתקפצו לפייסבוק. שנו את הכותרת ומצאו שלוש תמונות שונות הרלוונטיות למודעה שלכם.

נסו כותרת אחת שמציבה שאלה, כזו שברורה מאוד לגבי מטרת המודעה, וכותרת המוטבעת מאוד עם התמונה המצורפת אליה. כעת אתם מוכנים להיכנס למנהל המודעות כדי ליצור את המודעה שלכם.

  1. תדירות

מדד חשוב אחד למודעות בפייסבוק הוא “תדירות”. מספר זה מספר לכם כמה פעמים אדם אחד ראה את המודעה שלכם. ככל שתפרסמו מודעה לאותו קהל זמן רב יותר, כך שיעור התדרים יהיה גבוה יותר. לכולנו הייתה מודעה אחת שעוקבת אחרינו במשך ימים – והיא יכולה להשפיע לרעה על ביצועי המודעות שלכם, ועם הזמן, על המותג שלכם באופן כללי. הקפידו על אורך קצר יותר של קמפיין למודעות ותקבלו שיעורי מעורבות גבוהים יותר.

בסופו של דבר, שמרו על פשטות

התמקדו ביצירת מודעות איכותיות שיעזרו לקהל שלכם להבין את העסק שלכם ואת הפתרונות שלכם. השקיעו את זמנכם במודעות שירתקו  את הקהל שלכם. לאחר שתרגישו בטוחים שאתם מבינים את הקול והסגנון של הפוסטים שמהדהדים ביותר עם הקהל שלכם, התאימו כל מסע פרסום למטרות שלכם.

לאורך זמן, אתם עשויים להגדיל את תקציב הפרסום שלכם בפייסבוק, מכיוון שאתם יכולים לייחס לידים או יעדי מכירה ולבצע שיווק אינטרנטי יעיל