חברת קידום אתרים

חברת קידום אתרים – איך לבחור את החברה שמתאימה לכם?

לקבלת ההחלטה הנכונה בבחירת חברת קידום אתרים באינטרנט יש השלכות משמעותיות על העסק שלכם ועל חשבון הבנק שלכם. עם חברת קידום אתרים נכונה, עסקים בכל מגזר יכולים להגדיל מכירות ולהקטין את תקציב הפרסום שלהם – כל זאת תוך שיפור חווית המשתמש. הנה 5 טיפים שיכולים לעזור לכם בבחירת חברת קידום האתרים שמתאימה לכם. 

  1. קידום אתרים אינו קסם ולכן הימנעו ממי שמדבר על כך בצורה מופשטת – בקשו ביקורת מפורטת על האתר שלכם.

קידום אתרים, תהליך האופטימיזציה של האתר שלכם להנעת תנועה אורגנית, הוא קשה, מה שאומר שלעתים קרובות הוא לא מובן נכון. קידום אתרים טוב דורש הבנה מעמיקה של אופן הפעולה של מנועי החיפוש, תשומת לב לפרטים ושינויים מתמידים שכן האלגוריתמים של גוגל משתנים כמעט מדי שבוע.בקשו מכל חברת קידום אתרים פוטנציאלית ביקורת SEO של האתר שלכם. ביקורת SEO היא בעצם הערכה של האתר שלכם על פני חולשותיו וחוזקותיו. כמו גם, הסבר לאפשרויות לצמיחה והצלחה לטווח הארוך.

ביקורת SEO היא דרך טובה לוודא כיצד ניתן לשפר את האתר שלכם כדי להעלות את דרגתו במנועי החיפוש. על ידי ביצוע פעולה זו, תוכלו לבדוק אם חברת הקידום מבינה את צרכי העסק שלכם בצורה מספקת. אם אינכם מקבלים הסבר הולם על החסרונות והיתרונות של העסק שלכם, אז אתם לא יכולים לצפות שחברת SEOה-  תוכל לעזור לכם להתקדם ולהשתפר.

  1. היו ספציפיים לגבי יעדיכם ומצאו חברה שיכולה לעמוד בהן.

אל תבחרו חברת קידום אתרים במטרה המעורפלת “להגדיל את התנועה האורגנית”. בתור התחלה, ישנם סוגים רבים ושונים של תנועה אורגנית, כלומר הגדלת התנועה אינה מתורגמת אוטומטית להגדלת ההכנסות.

כדי למנוע עמימות, אתם צריכים לתאר בדיוק את מה שאתם מקווים להשיג בעזרת חברת קידום האתרים. האם אתם מחפשים להגדיל את מכירות המוצרים שלכם על ידי דירוג מילות מפתח מסוימות? האם אתם מתקשים להפחית את שיעור היציאה מדף הכניסה של האתר שלכם או להגדיל את שיעורי ההמרות שלכם? אם אתם מעוניינים להגדיל את ההכנסות ממודעות ממומנות, האם אתם מעדיפים שיהיה לכם קהל רחב או קהל קטן יותר שמבלה יותר זמן בממוצע באתר שלכם? האם אתה מחפשים עזרה בבניית מדיה חברתית בהמשך, יצירת תוכן ממומן או שירותים אחרים החורגים מ- SEO?

לא משנה באיזו חברת חברת קידום אתרים תבחרו, וודאו שאתם ברורים לגבי סוג התוצאות שאתם מחפשים ואילו שירותים תזדקקו.

3.ניסיון.

מומלץ לבדוק כמה זמן החברה פעילה. משך הזמן בו חברה פועלת מעיד על רמת הניסיון שלה. חברות ששירתו לקוחות רבים הן בעלות ניסיון במספר תעשיות ויודעות מה עובד ומה לא.

  1. בקשו דוגמאות.

חברות קידום אתרים טובות צריכות להיות שמחות לספק לכם דוגמאות על אתרים שהם מקדמים. דוגמאות אלו יכולות להבליט את עבודתם ולתת דוגמאות קונקרטיות לביצועיהם, המאמתים את מומחיותם ומיומנותם. דוגמאות של אתרים אותם החברה מקדמת הם עדות ליכולתה של החברה לספק תוצאות חיוביות, לכן וודאו שהחברות שאתם שוקלים מסוגלות לספק אותן עבורכם.

5.עקבו אחר החברות ברשתות החברתיות וקראו את הבלוג שלהם

קחו קצת זמן לעקוב אחריהם בפייסבוק ובלינקדאין. אולי תקראו מספר פוסטים מהבלוג ושלהם ואף הירשמו כמנויים לניוזלטר הדוא”ל שלהם. זה ייתן לכם תחושה של הטון שלהם, מכיוון שבלוגים ומדיה חברתית מביאים בדרך כלל את הטון הפחות רשמי של העסק.

תוכל גם ללמוד על הידע וסדר העדיפויות שלהם על ידי בחינת התוכן שהם מוציאים.