חברות פרסום באינטרנט

האם ישנה תכלית לאתר אינטרנט ללא אסטרטגיית קידום?

שוב ושוב נשאלת השאלה: עד כמה קידום אתר באמת נחוץ? התשובה לא ממש מפתיעה והיא שהקידום נחוץ עד מאד. ישנם לא מעט עסקים שבוחרים להשקיע אלפי שקלים (ולעתים גם עשרות אלפי שקלים), בבניית אתר מפואר ומרשים. לאחר שמלאכת בניית האתר מסתיימת, הם מתגאים באתר בפני כל המכרים והלקוחות הקבועים, אך לא טורחים להשקיע משאבים בקידומו.

אתר הבית שלכם, יהיה מושקע ככל שיהיה, חסר תכלית ללא אסטרטגיית קידום ברשת. איך תוכלו גם אתם לקדם את האתר ומדוע מאמצי הקידום חיוניים כל כך?

איך אתם יכולים לצלוח את התחרות שבשוק?

לא אחת נאמר כי ההבדל בין עסק שעובד ובין עסק שלא עובד, הוא מאמצי הפרסום המושקעים בו. מובן כי עוד הרבה לפני שמשקיעים בפרסום יש להשקיע במוצר איכותי, אך השורה התחתונה ברורה: בסופו של הדבר הלקוחות הפוטנציאלים נחשפים ברשת למספר עסקים, מהם לבסוף הם בוחרים את העסק האחד – ממנו הם ירכשו את המוצר או השירות.

אז מהו תפקידן של חברות פרסום באינטרנט? להבטיח כי העסק שלכם יהיה בין אותם עסקים שנבחנים כאפשרות בעייני המשתמש (הלקוח). לכל עסק מתאימה אסטרטגיית פרסום שונה, המבוססת בהתאם לפרמטרים הבאים:
• תקציב פרסום חודשי/שנתי המוגדר ע”י הלקוח
• קהל היעד של העסק
• מטרות הקמפיין הפרסומי
• הזירות בהן בוחרים לפרסם. לדוגמא: מנוע החיפוש גוגל

המוטיבציה: להגיע כמה שיותר גבוה בגוגל

חשיבותו של מיקום גבוה בגוגל ברורה: האם אתם בעצמכם עוברים אל עמוד 8 כדי לחפש טכנאי מזגנים, או שאתם בוחנים את התוצאות בעמודים 1-3?

האתר שלכם הוא בסופו של דבר “עוד אתר” שמחפש לעצמו פינה חמה במאגר העצום – גוגל. מטרת העל היא להבטיח כי בעת שלקוח יחפש שירות כמו זה שאתם מחפשים, האתר שלכם יעלה בתוצאות הראשונות. כך, הסיכוי כי הוא יפנה אליכם ולבסוף יהפוך לקוח שלכם, גבוה יותר.

אתר שלא מושקעים בו מאמצי פרסום – אורגנים או ממומנים, הוא במידה רבה חסר תכלית. על מנת שגם האתר שלכם יספק לכם עבודה (לידים שיתורגמו ללקוחות), נדרשת השקעה מתמדת המבוססת על הדברים הבאים:
• בניית אסטרטגיית שיווק דיגיטלי המותאמת לכם אישית
• קידום אורגני + קידום ממומן
• הקמה של ערוצי פעילות שיתרמו לכם מיתוגית
• הגברת הנוכחות שלכם ברשת

פרסום אורגני אל מול פרסום ממומן – מהו ההבדל?

חברות פרסום באינטרנט יציעו לכם בחור בין שני נתיבי פרסום:
• פרסום אורגני – SEO
• פרסום ממומן – PPC

לרוב, ההמלצה תהיה לשלב בין שתי השיטות, כאשר ישנו יתרון קל לפרסום האורגני בכל הקשור להשקעה לטווח הארוך. מהי משמעותה של כל שיטה?
• הפרסום האורגני נשען על פעולות קידום שיוזמים מבלי לשלם כסף ישירות לגוגל. מדובר על תהליך פרסום המתבצע בהדרגה, שבסופו של דבר בונה ומעצב בעבורכם נכס דיגיטלי
• הפרסום הממומן מתבסס על עיקרון פשוט: תשלום ישירות לגוגל בעבור מודעה פרסומית זמנית.