הקמת חנות אינטרנטית

כיום ברור לכל שבין אם מדובר בעסק חדש וקטן ובין אם מדובר בחברה בעלת סניפים רבים, עדיין חייבים חנות אינטרנטית. מדוע? חנות אינטרנטית משדרת רצינות ומעניקה ללקוחות מידע משלים במינימום מאמץ ובאותה נשימה חנות אינטרנטית מסייעת להגדיל בצורה משמעותית את היקף המכירות ובו זמנית ממזערת מגוון הוצאות. מכאן שאם גם אתם מבקשים להתעורר בבוקר ולגלות שבזמן שישנתם סגרתם מספר עסקאות, הרי שבהחלט הגיע הזמן ליישר קו עם שנת 2020 – לפתוח חנות מקוונת.

לבד או ביחד?

מזל טוב – בחרתם להקים חנות אינטרנטית! מה עתה? עתה מתחילה באמת העבודה, וזאת כי אם האתר של החנות לא יגיע לראש תוצאות החיפוש בגוגל אתם מהר מאוד תגלו שהשקעתם לא מעט עבודה לחינם – הלקוחות לא יימצאו את דרכם לאתר, מקסימום יעצרו בחנות המקוונת של המתחרים. מה אם כן עושים? ראשית מבינים שהאתר מצריך השקעה ולאחר מכן עוצרים לקבל החלטה: האם מתכוונים לטפל בקידום החנות לבד, או שמערבים גוף מיומן ומקצועי. מהי התשובה הנכונה? ובכן אם אתם בקיאים בקידום אתרים ושיווק אינטרנטי ויש לכם זמן פנוי תתפעלו את החנות לבד, אך אם עניתם על אחת משתי השאלות בשלילה, זהו בדיוק הזמן לחבור לליווי מקצועי.

הצצה אל מאחורי הקלעים

חשוב להבין שמאחורי הקמת חנות אינטרנטית מניבה מתבצעת מאחורי הקלעים עבודה רבה, עבודה שבין היתר מתייחסת לתגיות מטא, תגיות ALT, עבודת כתיבה, הזנת תכנים, השקעה בחומר בעל ערך מוסף, רישיון SSL, חיבור לפייפאל ועוד, כאשר בין היתר רצוי להבין כמה מוצרים נכון “להעמיס” בכול קטגוריה, כיצד משלבים תמונות שמניעות לסגור רכישה, כיצד מעניקים ללקוח תחושה בטוחה, כיצד מפיצים את החנות במגוון פלטפורמות חברתיות, האם מומלץ להשקיע בקידום מומן (ואם כן אז כיצד), ממה מוטב להימנע וכדומה, משמע בכדי להגיע למצב שבו החנות המקוונת עובדת היטב יש צורך בהבנה מעמיקה בתחום, ועל כן אם רק תקימו חנות ובכך תטעו לחשוב שסגרתם את הפינה, הרי שמהר מאוד תתבדו – מדובר בהוצאה מיותרת של זמן וכסף.

להוציא בשביל להרוויח

אז נכון שלא תמיד קל להכניס את היד לכיס, אך הכרחי להבין שאם רוצים להניע את החנות המקוונת, חובה ליישר קו עם החוקים שגוגל מכתיבה, חובה להבין כיצד הלקוח מתנהל, חובה לוודא שהחנות מקודמת כהלכה, חובה להעניק ללקוח ממשק רכישה אינטואיטיבי וחובה לייצר אצל הלקוח תחושת ביטחון, ולו ע”י צירוף דף אודות שפונה בנימה אישית ורישיון HTTPS. שנסכם? כאשר מתכננים הקמת חנות אינטרנטית מראש צריך להכניס למשוואה הוצאה על הכוונה מקצועית, ופה נחדד שההכוונה אינה צריכה להיות צמודה או לאורך זמן, אלא הרבה פעמים מספיקה הדרכה נקודתית, כזו שמאפשרת ללקוח לפרוס כנפיים יחסית מהר. בהצלחה!