ייעוץ עסקי מהיר וממוקד לעסקים ומיזמים
מוזמנים לפגישת ייעוץ ממוקדת באונליין, בת 60 דקות, שתספק לכם כלים מעשיים לקידום העסק או המיזם שלכם.
נתמקד באסטרטגיה השיווקית, פעילות השיווק (ערוצי הדיגיטל ובשוק הפיזי), המסחר המקוון והניהול השוטף. ואתם תצאו מהפגישה עם תובנות ברורות ותוכנית פעולה ישימה, שיסייעו לכם להתגבר על אתגרים ולהניע את העסק קדימה.
הייעוץ המהיר מתאים לבעלי עסקים ומיזמים, בעלי ניסיון וכאלה בתחילת הדרך, המעוניינים לשפר ולייעל את הפעילות העסקית.
מה זה ייעוץ מהיר וממוקד לעסקים?
כבעלי עסק או מיזם ייתכן וחווינו קושי בפעילות העסקית, ואולי אנו נדרשים לעדכון בפעילות השוטפת, מתלבטים לגבי פעילות חדשה או מעוניינים לשפר ולהגדיל את הפעילות הקיימת. נושאים אלו מעסיקים אותנו, ונרצה בייעוץ עסקי – עוד "ראש חושב" בבחינת הפרטים וחשיבה מה נדרש לבצע, באיזה אופן, תיעדוף המשימות ולוחות זמנים.
ייעוץ מהיר לבעלי עסקים ומיזמים הינו פגישת סיוע מיידית אונליין, וללא התחייבות לתהליך ליווי עסקי ארוך.
- ראש נוסף שחושב איתכם – נבין יחד את האתגרים והצרכים העסקיים שלכם, נתעדף משימות ונקבע יעדים ברורים.
- מיקוד והכוונה – ניתוח של המצב הנוכחי וגיבוש פתרונות פרקטיים להתקדמות העסק
- התאמה אישית – בין אם אתם חווים קשיים בפעילות, מעוניינים להרחיב את הפעילות או כל אתגר עסקי אחר, נתאים את הייעוץ לצרכים הספציפיים שלכם
- מגוון תחומיי ייעוץ – כולל אסטרטגיה שיווקית, שיווק דיגיטלי ופיזי, מסחר מקוון וניהול יומיומי
- נוחות מקסימלית – תאום מהיר ופגישת אונליין, ללא צורך לצאת מהמשרד
- ללא התחייבות – זו פגישת עבודה חד פעמית שנועדה לתת לכם ערך מידי, וללא כל התחייבות להמשך
ייעוץ, חשיבה משותפת, הבנה מה נדרש לעשות וקידום הפעילות העסקית
פגישת ייעוץ אקספרס כוללת היכרות קצרה, הבנת הקושי והצורך איתו את.ה מתמודד.ת, בחינת דרכי פעולה ומגבלות, בחירת התהליך המתאים, הגדרת משימות ולוחות זמנים – פעילות שתוכל.י לבצע מייד אחרי פגישת העבודה לקידום הפעילות העסקית.
במידת הצורך, אפשר יהיה ליצור תהליך ליווי ויעוץ עסקי, לתאם מספר פגישות ולקדם את הפעילות העסקית
תחומי הייעוץ
- ייעוץ עסקי – קושי בפעילות העסקית, בחינת כיוון פעילות חדש, התאמות בפעילות לאור התקופה המאתגרת, הרחבת סל השירותים, פתיחה והפעלת ערוצי שיווק ומכירות נוספים, סדר יום ומסגרת עבודה (בעל.ת העסק ועובדים), ועוד
- פעילות השיווק – (בדיגיטל ובשוק הפיזי), גיבוש אסטרטגיה שיווקית, עדכון הפעילות בשוק משתנה, דיוק מסרים, בידול, USP, הצעת הערך, קהלי היעד, פעילות חדשה (מוצר שירות, שוק, קהלי לקוחות), ערוצי פעילות, תקציב הפעילות ועוד
- פעילות בדיגיטל – הגדלת חשיפה והגברת המודעות, אסטרטגיית תוכן , הקמה ואופן ניהול הערוצים ויצירת נוכחות רצופה ומזוהה בדיגיטל , פעילות קידום בערוצים השונים, מסחר מקוון – מכירות באינטרנט ועוד
צוות NETAG כאן בשבילך. בהתאם לצורך תוכל.י לבחור להמשיך את תהליך הליווי והיעוץ העסקי, ונקיים סדרת פגישות עבודה לדיוק וקידום הפעילות העסקית.