קידום במנועי חיפוש

מטרת הקידום הינה להגדיל את תנועת הגולשים לנכסים הדיגיטאליים של העסק. דרוג גבוה בתוצאות החיפוש לצד פעילות קידום ממומן יובילו לחשיפה גבוהה של העסק בקרב הגולשים המתעניינים ויוכלו להיכנס ולהתרשם מהפעילות, היצע השירותים והמוצרים ויפנו אליך לקבלת פרטים וביצוע עסקות.

פעילות הקידום ניתנת למדידה (חיבור למערכת גוגל אנליטיקס) ובהתאם נוכל לנתח את הנתונים ולפעול לשיפור מתמיד של התוצאות.

קידום במנועי חיפוש כולל שני ערוצים

  • קידום אורגני SEO
  • קידום ממומן PPC

קידום אורגני SEO

מדובר בתהליך מתמשך במהלכו מתבצעת אופטימיזציה של תכני האתר להגדרות מנוע החיפוש. בתחילת התהליך יבוצע מחקר למונחי החיפוש עבור תחום הפעילות של העסק תוך התייחסות למתחרים המבצעים קידום. בהתאם תבוצע התאמה של האתר למילות המפתח ונבנה את פעילות הקידום.

מאחר ומרבית הגולשים בוחנים את תוצאות החיפוש המתקבלות במיקום גבוה, נבצע באתר תהליך אופטימיזציה קבוע מתוך כוונה להופיע גבוה בתוצאות החיפוש, ובכך לקבל טראפיק גולשים לאתר ולשפר משמעותית את סיכוי לביצוע עסקה.

קידום ממומן PPC

פעילות זו כוללת מספר ערוצים ובמסגרתה מוצגות מודעות טקסט ו/או מודעות באנרים במדיה המפנות לפעילות העסק (אתר, דף נחיתה, מיני סייט יעודי וכד'). גולשים המתעניינים בנושא מסוים ייחשפו למגוון המודעות. אלו שיקליקו על הפרסומים יופנו לזירת הפעילות. בעל העסק המפרסם ישלם את עלות הקליק.

מדובר בפרסום ממוקד המאפשר מדידת תוצאות וגמישות בהוצאות הפרסום.

הקידום הממומן כולל מספר ערוצים:

  • מודעות טקסט – המופיעות בראש ובצד עמוד תוצאות חיפוש
  • מודעות ובאנרים ברשת המדיה – הפצה של תוכנן באתרים רבים
  • שיווק מחדש Remarketing – היכולת להציג לגולש מודעה ייעודית עבור מוצר או שירות שהתעניין בו
  • מודעות, סרטונים ופרי רול ב- youtube

עקרונות הקידום האורגני

קידום אורגני ממלא תפקיד מכריע בשיפור הנראות המקוונת והנעת תנועה ממוקדת לאתר שלך. עם האסטרטגיות והטכניקות הנכונות, אתה יכול לייעל את הנוכחות המקוונת שלך ולהקדים את המתחרים שלך. הבנת תהליך הקידום האורגני:

1. ערכו מחקר מילות מפתח מעמיק:
השלב הראשון בתהליך הקידום האורגני הוא ביצוע מחקר מילות מפתח יסודי. על ידי זיהוי מילות מפתח וביטויים רלוונטיים המתאימים לשאילתות החיפוש של קהל היעד שלך, תוכל לבצע אופטימיזציה של התוכן שלך ולשפר את הנראות של האתר שלך בדפי תוצאות של מנועי החיפוש (SERP). השתמש בכלי מחקר מילות מפתח ונתח נפח חיפוש, תחרות וכוונת משתמשים כדי לגלות מילות מפתח בעלות ערך שיכולות להניע תנועה אורגנית לאתר שלך.

2. פתח אסטרטגיית שיווק תוכן:
שיווק באמצעות תוכן מהווה את עמוד השדרה של הקידום האורגני. צור תוכן איכותי, אינפורמטיבי ומרתק המתקשר עם קהל היעד שלך. צור מסגרת תוכן חודשית ופרסם פוסטים רגילים בבלוג, מאמרים, סרטונים ואינפוגרפיקות. בצע אופטימיזציה של התוכן שלך עם מילות מפתח רלוונטיות והבטח שהוא מספק ערך לקוראים שלך. השתמש בפלטפורמות מדיה חברתית, ניוזלטרים בדוא"ל והזדמנויות לבלוגים אורחים כדי להרחיב את טווח ההגעה של התוכן שלך ולמשוך תנועה אורגנית.

3. אופטימיזציה בדף:
אופטימיזציה של רכיבי האתר שלך בדף חיונית לקידום אורגני. התחל על ידי אופטימיזציה של המטא תגיות שלך, כולל תגיות כותרת, תיאורי מטא ותגי כותרת, כדי להפוך אותם לעשירים במילות מפתח ומושכים עבור המשתמשים. שפר את מהירות הטעינה של האתר שלך, הבטח רספונסיביות לנייד ובצע אופטימיזציה של מבנה כתובת האתר שלך. בצע אסטרטגיית קישור פנימית יסודית כדי לשפר את חוויית המשתמש ולשפר את יכולת הסריקה של האתר שלך על ידי מנועי החיפוש.

4. בנה קישורים נכנסים באיכות גבוהה:
קישורים נכנסים חיוניים לקידום אורגני מכיוון שהם משמשים כהבעת אמון מאתרים אחרים. פתח אסטרטגיית בניית קישורים חזקה לרכישת קישורים נכנסים באיכות גבוהה ממקורות סמכותיים ורלוונטיים. צור תוכן שניתן לשיתוף וראוי לקישור, הכנס תוכן בבלוגים אורחים ומנף פלטפורמות מדיה חברתית ליצירת קישורים נכנסים. התמקד באיכות ולא בכמות, מכיוון שמנועי חיפוש מעריכים קישורים נכנסים סמכותיים המשפרים את אמינות האתר שלך.

5. מנף שיווק במדיה חברתית:
פלטפורמות מדיה חברתית מספקות הזדמנויות עצומות לקידום אורגני. צור נוכחות חזקה במדיה חברתית וצור קשר עם הקהל שלך באמצעות עדכונים שוטפים, פוסטים אינפורמטיביים ותוכן אינטראקטיבי. עודד שיתוף חברתי ותוכן שנוצר על ידי משתמשים כדי להרחיב את טווח ההגעה שלך ולמשוך תנועה אורגנית. השתמש בפרסום ברשתות חברתיות ובשיתופי פעולה עם משפיענים כדי להגביר את הנראות של המותג שלך ולהתחבר לקהל היעד שלך.

6. לפקח, לנתח ולהתאים:
תהליך הקידום האורגני מצריך מעקב וניתוח מתמשכים על מנת להבטיח את יעילותו. השתמש בכלים אנליטיים כגון Google Analytics כדי לעקוב אחר תנועת האתר, התנהגות המשתמשים ודירוג מילות המפתח. זהה אזורים לשיפור והתאם את האסטרטגיות שלך בהתאם. הישאר מעודכן במגמות האחרונות ובשינויי האלגוריתמים בנוף מנועי החיפוש כדי לייעל את מאמצי הקידום האורגני שלך ללא הרף.