קידום במנועי חיפוש

מטרת הקידום הינה להגדיל את תנועת הגולשים לנכסים הדיגיטאליים של העסק. דרוג גבוה בתוצאות החיפוש לצד פעילות קידום ממומן יובילו לחשיפה גבוהה של העסק בקרב הגולשים המתעניינים ויוכלו להיכנס ולהתרשם מהפעילות, היצע השירותים והמוצרים ויפנו אליך לקבלת פרטים וביצוע עסקות.

פעילות הקידום ניתנת למדידה (חיבור למערכת גוגל אנליטיקס) ובהתאם נוכל לנתח את הנתונים ולפעול לשיפור מתמיד של התוצאות.

קידום במנועי חיפוש כולל שני ערוצים

  • קידום אורגני SEO
  • קידום ממומן PPC

קידום אורגני SEO

מדובר בתהליך מתמשך במהלכו מתבצעת אופטימיזציה של תכני האתר להגדרות מנוע החיפוש. בתחילת התהליך יבוצע מחקר למונחי החיפוש עבור תחום הפעילות של העסק תוך התייחסות למתחרים המבצעים קידום. בהתאם תבוצע התאמה של האתר למילות המפתח ונבנה את פעילות הקידום.

מאחר ומרבית הגולשים בוחנים את תוצאות החיפוש המתקבלות במיקום גבוה, נבצע באתר תהליך אופטימיזציה קבוע מתוך כוונה להופיע גבוה בתוצאות החיפוש, ובכך לקבל טראפיק גולשים לאתר ולשפר משמעותית את סיכוי לביצוע עסקה.

קידום ממומן PPC

פעילות זו כוללת מספר ערוצים ובמסגרתה מוצגות מודעות טקסט ו/או מודעות באנרים במדיה המפנות לפעילות העסק (אתר, דף נחיתה, מיני סייט יעודי וכד’). גולשים המתעניינים בנושא מסוים ייחשפו למגוון המודעות. אלו שיקליקו על הפרסומים יופנו לזירת הפעילות. בעל העסק המפרסם ישלם את עלות הקליק.
מדובר בפרסום ממוקד המאפשר מדידת תוצאות וגמישות בהוצאות הפרסום.

הקידום הממומן כולל מספר ערוצים:

  • מודעות טקסט – המופיעות בראש ובצד עמוד תוצאות חיפוש
  • מודעות ובאנרים ברשת המדיה – הפצה של תוכנן באתרים רבים
  • שיווק מחדש Remarketing – היכולת להציג לגולש מודעה ייעודית עבור מוצר או שירות שהתעניין בו
  • מודעות, סרטונים ופרי רול ב- youtube