איך לבנות דפי מכירה טובים למוצרים או לשירותים שלכם?

דפי מכירה הנם המקום אליו נרצה להפנות את הגולשים לצורך ביצוע רכישה של מוצר או שירות. בעמוד המכירה נציג פרטים על המוצר או השירות מתוך כוונה להוביל את הגולשים לביצוע הזמנות באתר ולהמיר את המבקרים באתר ללקוחות.

נרצה כי הלקוח הפוטנציאלי יגיע לדף המכירה, יבין את הצורך שלו במוצר ויבצע רכישה. חשוב לדייק באופן הצגת הפרטים (עיצוב) ובתוכן (מפרט, יתרונות שימוש, תמונות, וידיאו וכד') בכדי להצליח בתהליך המרת הביקור באתר לרכישה וללקוח פעיל.

אלמנטים מרכזיים בדפי מכירה:
כותרת ראשית

מרכיב חשוב ובולט, והאלמנט הראשון אותו יראו המבקרים בדף המכירה. כותרת מדויקת תתפוס את הגולש ומצידו יוכל לקבוע האם זה הדבר שחיפשתי או לא מתאים עבורי.
הכותרת תתאר את המוצר או השירות ותדגיש את הערך וההתאמה לצרכי הגולש.

תמונות ווידיאו

מומלץ לשלב תמונות וסרטוני וידיאו ברורים ובאיכות גבוהה, המציגים את המוצר לצד ויז'ואליים המציגים את המוצר בקונטקסט המתאים – גריל גז בחצר הבית, מכונת קפה על השיש במטבח וכדומה. את התמונות והסרטונים יש להתאים לקהל היעד (סטייל, מיקום) כך שייצור חיבור והזדהות. כל אלה יצרו התרגשות וציפייה ויתרמו בקבלת ההחלטה לבצע רכישה
בהצגת שירותים שונים כדאי להשתמש בתמונות אילוסטרציה שימחישו יתרונות השירות והתאמתו לגולש.

תוכן טקסטואלי

נכון יהיה לערוך את המידע בפסקאות קצרות ובשפה ברורה ופשוטה. הטקסט הקצר והברור מתאים למדיה הדיגיטלית בה כולנו מרפרפים במהירות על התכנים השונים ומעדיפים לדלג על טקסט ארוך ומורכב. בהתאם נפרוס את התוכן למספר פסקאות כשבכל אחת ניתן דגש אחד על המוצר או השירות.

יש להימנע מעומס אובייקטים בעמוד (אייקונים, כפתורים ולינקים), כך שלא יצרו בלבול ותחושת עומס בעיני הגולשים ואלו ינטשו במהירות את העמוד ויחפשו את המוצר או השירות אצל המתחרים.

בתוכן הטקסטואלי בדף המכירה נדגיש את הפתרון לבעיה/לצורך של הגולש, היתרונות והתועלות בשימוש במוצר, ונשלב פנייה רגשית שתלהיב אותו כך שירצה את המוצר לצד נתונים טכניים שיקנו בטחון לגולשים ויתרמו לתפיסת האתר כזירה מקצועית.

קריאה לפעולה (Call to Action)

הלקוח הפוטנציאלי כבר נכנס לעמוד המכירה התעניין במוצר או השירות הנראים רלוונטיים לשימושו וגם המחיר מתאים. מצידינו כבעלי האתר נרצה להניעו לבצע הזמנה. צרו קריאה לפעולה שתוביל לרכישה – הנחה, הזמן עכשיו, קנה קבל ועוד.

דרוג המלצות

אלו מוכיחים כי יש לקוחות שאוהבים את המוצר או השירות ואת החוויה שעברו בתהליך הקניה. דרוג גבוה והמלצות מעלים את רמת האמון באתר ובמוצר / שירות. רובנו נעדיף לדעת שיש גולשים שכבר קנו, התנסו ושביעי רצון מהמוצר ושקיבלו מענה ופתרון לבעיות שהתעוררו. זהו מרכיב חשוב המאפשר ללקוחות פוטנציאלים להרגיש שהמוצר או השירות מתאימים עבורם ולהרגיש בטוחים לבצע רכישה.

שילוב מדויק של האלמנטים השונים יסייע בביצוע המרה של הגולשים בדף המכירה ללקוחות האתר.
 למאמר סחר אלקטרוני e-commerce, איך הסתדרנו בלי זה?